I'm boss. you're not.

det jobbigaste med söndagar är att dom kommer så oväntat.
man förbereder sig i sex dagar men ändå vaknar man en dag och tänker
"jävlar, nu är det försent. jag är så körd"
precis som idag.
när jag somnade hade jag på nåt sätt fått för mig att det var fredag idag.
om jag inte blivit så chockad hade jag nog ätit popcorn till frulle för att fira helgen. som är slut.

jag är ändå rätt stolt som fått en del klart på lovet.
har nästan alla skisser klara, nu fattas bara dukar och fotografierna.
inser att hela den här veckan kommer bli skitjobbig.
måste skriva hur mycket som helst.

stackars min familj. och stackars alla som var i alperna.
det är hopplöst att åka skidor i dåligt väder.
är glad som inte var med utan fick läppglans och choklad istället.
och fick känna mig vuxen som handlade.
(blir man inte jättesur när man måste handla mjölk och går till ålsten och så har ica redan stängt
så att man måste ner till alvik? varför stänger dom klockan 19 på helgerna?)


dagens låt: paranoid android - radiohead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback