jag blir full om tre sekunder

för att ha druckit ofantliga mänger alkohol dom senaste dagarna mår jag rätt bra. tyvärr.
har minnesluckor från hela veckan så jag har nog ungefär tre hjärnceller kvar.
hade sjukt trevligt igår.
är slitet fucked up. (lägg betoningen där ni vill)
skavsår är relativa. man får dom, dom gör ont tills man blir full/tar av skorna och that's it.
men, dom gör helt klart mest ont när-man-åker-hem-dagen-efter-fortfarande-full.

det var en sån fest där alla killar är nästan-modeller (skulle kunna vara men är det inte)
det var en sån kväll när man känner sig så snygg att man inte fattar varför man inte är modell själv.
(det är samma sorts kväll när man har på sig sina obekvämaste skor bara för att dom är så snygga)
och jag blev varken rånad eller våldtagen eller knivskuren eller nånting. det var en bra kväll.

har suttit ute i solen för att newsflash! det är ju sommar!
jag fick fräknar! vilket är dåligt. men så fick jag små fina linjer! vilket är bra.

det är våffeldagen idag. jag vägrar äta våfflor.
jag är nyttig.
jag och y är så nyttiga att vi var tvungen att hälla ut alla ostbågar på gatan för att inte äta upp dom.
sen hoppade vi på allihopa, så att vi verkligen inte skulle äta upp dom.
det där lät sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback