jag gillar inte henne. hon får inte följa med.

shit vilken konstig dag.
vi har inga lektioner längre!
har druckit kaffe hos y, vi behövde inte ens plugga för att redovisningen är framflyttad.
vi behövde ju plugga, men vi gör allt i sista minuten istället.
det är bara så mycket roligare att kolla på film och göra tjejsaker. typ som att måla naglarna.
och prata om killar. och sex. och låna varandras kläder.
vi är such girls.

det slog mig just att jag antagligen inte lärt mig ett jota sen jag började östra.
kan inte ett ord franska, vet inte hur man räknar ut tredjegradsekvationer (det är svårt!)
har inte läst en enda bok, inte lånat alla läroböcker,
jag har ingen aning om hur den jävla kemiska fotoprocessen funkar,
kommer inte ihåg varför man behöver gå i gruppterapi ibland
och jag har i stort sett inte varit på en enda kulturhistorialektion.
jag kommer gå ut men utan att ha lärt mig ett skit.

kan i vilket fall som helst skylla min schizofreni på vädret.

dagens låt: chasing cars - snow patrol (varför är jag such a pussy och älskar den för?)
byter till save me - shinedown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback