"jag ska hålla tal om hennes arsle.."

det är fanimig konstigt hur mycket bättre man mår när det är sol.
inte för att solen är särskilt spännande längre, jag bara gillar att gömma mig bakom solglajjorna.
man kan vara en helt annan person, man syns inte.
(att man sen glömmer att ta av dom på tunnelbanan och alla hatar en för det är en annan sak)
ännu en dag har gått utan lektioner. tvåminuterskulturhistoria räknas nog inte.
(men varför ska man gå på en lektion när det enda man gör är att meddela att man är där?)

har typ hängt på john chris med y och o hela dagen och panikdruckit kaffe istället.
och förvånats över hur fula stockholmare är.
av hundratals vi såg gå förbi (vi satt där rätt länge..)
hade ungefär.. tre personer något jag skulle ha kunnat sätta på mig.
och ja, med det säger jag att jag har bra klädsmak.

imorn är jag ledig. kommer vara det varannan fredag framöver.
det positiva är väl det uppenbart positiva med att vara ledig.
det negativa är att mamma är ledig (och kommer städa och andas och störa och vara här)
men imorn är det nån gala jag är medtvingad på, välgörenhetsbullshit eller nåt.

and the eighth and final rule:
if this is your first night at fight club, you have to fight.


haha, jag har trott att jag är luspank,
men insåg precis att jag har 200 spänn på sparkontot.
life's a snäll bitch.
(fuck spara)

varför blir det så mycket paranteser när jag skriver nowadays?

dagens låt: not an addict - k's choise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback