jagvilljagvilljagvillockså!

(i år kommer jag att missa: metallica, nine inch nails, alice cooper,
backyard babies, harcore superstar, in flames, bloc party, ozzy osbourne,
black label society, korn, velvet revolver, aerosmith, blind guardian,
axel rudi pell, skid row, crashdïet, white lion, scorpions, the who,
red hot chili peppers, my chemical romance, slayer, the killers och hundra till)

när jag blir.. sisådär 23 är konserter det enda jag tänker ägna mig åt.
jag tänker leta upp varenda band jag missat och tvinga dom spela.
jag kommer bli den värsta stalkern som.. stalkat.
inte för att jag har så mycket att göra att jag inte hinner gå på alla nu,
men både sweden rock och roskilde (dom enda värda att åka till) kostar runt 1700.
dessutom är jag inte tält-typen. inte vandrarhemstypen heller.
jag är förfan inte festivaltypen.
kan dom inte ha konserter som normala band?
desstom kommer alla där kolla snett på mig för att jag inte är emo/nitar-typen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback