lady

jag är nog lite korkad som inte går till skolan.
det är inte så farligt/jobbigt/irriterande när man väl är där.
har till och med kommit på hur jag ska vara där lite oftare!

ibland måste jag strunta i första lektionen för att slippa vara morgontrött.
sen måste jag ständigt låta mobilklockan gå tre minuter för tidigt.
(dum som jag är tänker jag inte på att den går för tidigt)
det är det enda sättet för mig att catcha tolvan.
(men det är ju faktiskt sjukt, det kommer alltid två minuter för tidigt!)
dessutom måste jag ha en y i skolan, annars är det svårt.

vi har en jättesöt lärarkanditat på bilden.
han är så.. normal!
vi var jättedjupa och pratade om jordens undergång. (och öl)

sen fick jag för mig att jag skulle ta med en 1 gånger 1,5 meter stor duk med mig hem.
och för första gången förstod jag hur dom jag brukar morra elakt åt känner sig.
(för dom som har stora ryggsäckar/barnvagnar/rullatorer/barn med sig på tunnelbanan borde få stryk)

dagens låt: use your fist and not your mouth - marilyn manson

Kommentarer
Postat av: L

copycat :P

2007-03-05 @ 22:04:55
Postat av: c

jag? skulle inte tro det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback