like kevin spacey in seven..

fyfan vad skakis jag är.
har just snabbstrukit skjortor åt pappa,
och brände mig på fyra ställen för att jag inte kan hålla i nånting.
men, vad gör man inte för sin pappa. (och för 100 spänn)

det blir sekreterarlooken ikväll tror jag, men med manoloskorna.
på tal om skor är nästa par jag ska köpa ett par svarta 12 cm höga marc jacobs.
(jag har typ drömt om dom skorna)
och hans nya väska.
andra paret är ett par vita skinnskor från prada.
som jag måste köpa för att kunna använda y+c-klänningen. 
allt finns i min nya favoritbutik. man går in och blir lycklig för att allt är så snyggt.
så snyggt att man nästan glömmer bort att allt är äckligt dyrt. suck..

I'm nothing without immortality infusing me with the feeling I'll never leave...

Kommentarer
Postat av: Amis

vilken är din favoritbutik?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback