"man ska ju inte jämföra sina barn.. men du är bättre."

nu när jag inte längre jobbar på att få hjärtinfarkter och sånt måste jag ju förklara.

först och främst åkte min lillebror fast i fredags.
dom var korkade nog att försöka köpa ut sprit
1. av ett fyllo,
2. typ 5 meter från en polisstation.
det är något av det bästa som hänt mig.
nej, jag hatar inte min lillebror och jag tycker synd om honom som satt i förhör och allt.
du måste förstå att jag är glad över det här för att min storebror är perfekt.
han är überintelligent och gör aldrig, aldrig fel.
istället gör jag det och måste stå ut med "serious talks" och eventuella straff.
nu är det inte längre jag som ställer till det, har smittat av mig på lillebror.
(det bästa är att lillebrorsan verkligen fuckar ur, som den gången han blev hemkörd av fältassistenten..)
jag är nästan stolt över honom.

och idag övningskörde jag för the first time of my life.
det var lättare, läskigare och roligare än jag trodde,
och jag fick motorn att stanna bara en gång. och jag körde på tvåan. och svängde.

nångång idag åker grabbarna till thailand.
det är svårt att tänka sig att dom (okej, m då) är borta en hel månad.
jag hoppas jag glömmer dig, så ring mig inte..

och idag/imorn börjar vi ställa ut grejerna. en riktig vernissage!
alla som läst det här måste genast pallra sig iväg till vår lokal
http://www.cafepuck.se/
och check våra tavlor out!
öppet måndag - fredag 9-19, helger 10-19
kom och hälsa på, annars kommer jag förtvina av att ha hängt själv på söder alldeles för länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback