måndagsångest.

jag vet inte vad jag ska skriva.
har hur mycket som helst i huvudet, vet inte var jag ska börja.
mitt internet hemma har lagt av och jag känner mig genast handikappad.
liksom bortkopplad från allt viktigt.

till råga på allt var jag magsjuk eller nåt igår.
det enda jag lyckades göra var att ligga helt still i min säng och läsa senaste harry potter.
(som var så tråkig. och förutsägbar. precis som dom andra)

och dessutom börjar utställningen ikväll.
det kommer kännas så konstigt att varenda södertyp kommer kolla in ens bilder.

det går en väldigt oblond tjej i fotogruppen som verkligen försöker vara blond.
hon försöker alltid dra till sig uppmärksamheten, alltid fnittra, alltid prata med alla.
(jag vet det för jag försökte när jag gick i femman)

har laddat ner mitt första fildelningsprogram.
jag har tidigare delat datorer och nät och sånt med min jättemoraliska familj,
som tycker att allt sånt är så fel att det är helt förbjudet.
men, nu har jag ett eget och det är helt underbart.

därför blir gårdagen låt och dagens låt ett par stycken:
I know it's over - the smiths
you - breaking benjamin
love hurts - incubus
I wanna be a kennedy - kill hannah
heartbeat - the knife
suffocation (last resort) - papa roach
I dare you to move - switchfoot


Kommentarer
Postat av: a

Så du har också hittat the smiths nu... erkänn underbar deppångestlåt! Nu är våren o solen här, nu ska vi var glada! som att man blir lycklig av lite jävla sol... fuck that! Det måste väl dock finnas en botten för att det ska finnas en toppen... Snart kommer vi dit!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback