"när jag kom hem igår onanerade jag.. framför tvn"

milda makter vilken dag! (har precis läst en kalle anka)

började med kaffe och sex and the city hos y,
(gud vad jag typ bor där)
och sen foto med läskig fotograf som gillade halvruttna dead people.
sen kuta i regnet/haglet/snön till b-teatern som jag inte hittade till,
hänga där i ett par timmar och sen kuta hem i regnet/halglet/snön. uhh.

ur tunnelbanesynpunkt har de senaste dagarna varit fucking amazing.
på nåt sätt har jag lyckats inte-missa tolvan alls (typ tre gånger bara)
och varenda gång tunnelbanan stannar, gör den det med en dörr precis framför mig.
av nån patetisk anledning får det mig att känna mig 400 gånger coolare än alla andra.

jag hatar sverige för att det regnar just när jag har köpt nya skor.
tortyr!

dagens låt: sugar, we're going down - fall out boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback