"nu ska vi hångla och panikjucka!"

nu är jag officiellt homosexuell. 
jag bor med min fru, y. 
yes ladies, I'm a lesbian.

trots fel outfit och fel musik och för mycket öl och skavsår var det jättekul igår.
var helt nere ett par gånger, vilket resulterade i en ångestattack. så jag drack supermycket för att slippa det.
(m ringde och det var jättedåligt och jättebra, c svarade inte i telefon, en kille tyckte jag såg finsk ut,
jag spillde öl över.. allting och jag råkade ringa a och var säkert jättejobbig och slog en kille på käften)

egentligen förstår jag inte det hemska med att skylla på att man var full.
det är en asbra förklaring, för man blir ju oftast rätt.. fel.
har spenderat dagen hos y. som vanligt, men vi rörde oss bara ur sängen för att dricka vatten.
är ledig imorn, så vi ska äta dipp hela natten. bara dipp alltså.
jag älskar dipp. ska äta upp minst två själv. det är dessutom ett bra ord. dipp.

nu blir det grey's anatomy-marathon. har tre inspelade avsnitt och jag är kär i alla.

dagens låt: the middle - jimmy eat world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback