så bögigt.. så oemotståndligt..

gick en promenad med e.
(är nästan lika brun som hon. amazing!)
ibland är vi bäst i världen.
speciellt när vi bråkar.
"you are welcome to fight.. me"
"okej.. det känns som att du inte bryr dig, din.. tönt! nu är jag klar."

(jag är helt säker på att mjölkslemfågeln som låter klwsscchhrk finns nånstans. helt missförstådd.)

vill att studentskivorna ska komma igång nu! bara en halv vecka kvar till den första!
har ingen aning om vad jag ska ha på mig bara. som vanligt.

på fredag (preliminärt) ska jag göra det mest drastiska jag nånsin kommer göra med mitt hår.
jag hoppas att ingen veckan efter kommer att se mig, men sen..
it's like a dream. min frisör lär inte gilla det. han är så.. gay.
av alla killar jag träffat är han minst homosexuell men beter sig mest som om han var det.

har beställt två klänningar till studentdagarna! så söta att man vill.. ha dom på sig hela tiden!

pappa var världens sötaste förut, vi pratade om metallica som vi inte kommer gå på.
så han sa:
"jamen jag kan köpa biljetter på blocket så går vi hela familjen!
jag kanske också borde bli lite metallisk.."

dagens låt: what do they know? - mindless self indulgence (världens bästa låt. nu även som min ringsignal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback