"så du är en tajmare..."

shit vilken bra dag.
det är visserligen inget speciellt speciell dag, men hittils har den varit bra.
förutom att jag kom försent och var tvungen att dra en vit lögn.
och att jag har gått runt hela dagen med en spik i foten.
(trodde det var en sten och jag orkade inte ta av mig skorna för att dom är jobbiga att ta av)
beställde tid för det drastiska. hoppas att my gayfriend inte tog illa upp för att han inte ska göra det.
äh.
och för att vara ännu töntigare och ambitiösare ska jag plugga idag. snart.

shit vad irriterande att jag måste skriva en jävla dagbok om när jag tittar på tv.
den kommer vara skitkul. grey's halv fem och south park halv tio. varje dag.

south park är faktiskt jävligt roligt. ingen kan säga att jag har dålig humor. det är skitkul.

jag har typ.. fått ett jobb. tror jag.
börjar inte förrän i maj, om jag börjar. men ändå.
och jag ska få servera! sprit!
kommer vara dödsnervös första gången.
jag är ledig imorn.
det enda jag ska göra är att öva på att hälla upp vin. döda mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback