ser det ut som om jag är från söder?

jaa, jag mår dåligt.
det var en amazing natt, och precis som på nyår är det här en officiell ursäkt.
alla jag ringde (och träffade för den delen) igår måste hata mig för att jag är jobbig.
det är antagligen bara på t man kan ha så roligt. och bli så full.
träffade iallafall minnesvärd kille som jobbar på überdyr favoritkrog. utnyttja, utnyttja...
kom precis ihåg att jag inte kommer ihåg hela kvällen.
I got a bad feeling about this..

jag inser att jag kommer hata mig själv om jag inte drar på bartömningen på c i helgen.

snart ska jag till e för att åka ut till landet.
jag kommer dö om jag rör mig ur sängen, gör jag det skyller jag på e.
vi ska tydligen åka skidor. h-e-l-v-e-t-e.
tycker så synd om mig själv, men mer om min katt som är alldeles ensam när jag inte är hemma.

varför, varför har red hot chili peppers börjat göra dålig vi-vill-spelas-på-radion-musik?
det var tamefan bättre förr.

och är det inte himla irriterande när man kommer på en asbra filmidé i stil med the usual suspects,
och sen glömmer bort allting?

dagens låt: the hand that feeds - nine inch nails

Kommentarer
Postat av: Amanda

Eh, förlåt att jag ringde och väckte(?) dig imorse vid halv 5 men jag var på Falafelkungen och undrade om du fortfarande ville dela taxi... hee... (jag vaknade för övrigt precis)

vill du se sms:et du skickade till mig?
"Det råkade bli hända massa raker. Int ditv fel. Vodka. P"
Hahahahahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback