such a whore.

håller på och funderar på teman till stundetskivan..
vet inte riktigt vad vi är.. ute efter.
jag är med på allt utom hawaii-tema. så boring.
och även om det hade varit lite kul med playboy blir det konstigt att ha det i min trädgård.
(och alla som tänker vägra gå för att den är i min trädgård kan go to hell)

hittils:
heaven/hell (jag är mycket en devil in disguise)
moulin rouge
cowboy/indianer (jag är mycket en indian. en blond en)
20-tal eller närsomhelst bara så att man får ha söta prickiga klänningar
black/white
gangster. jag vill ha gangster-tema.

image354

jag skulle älska att vara en gangster. eller en bandit. eller en skurk. 
det vore så obegripligt jävla roligt att vara kriminell och leva lite farligt och dö ung.
sen bara gillar jag det där förbjudna, att bara skjuta tårna av dom man inte gillar.
och gangster är ett av mina favoritord. gangster. gangster. gangster.

dagens låt: you - breaking benjamin (för att jag känner mig så känslomässigt söndersliten och desperat efter en viss... man) och för att den gånger åtta är med på varenda playlist.
men snälla, snälla, snälla. get here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback