t.g.i.friday!

är det någon som vet om en dammsugare går söder för att man råkat suga upp ett par strumpor?
eftersom jag är ledig och ändå inte har nåt bättre för mig tänkte jag att jag skulle skrapa ihop lite mer pengar till what'sit'sname-galan ikväll.
vet inte vad det handlar om, vet att jag inte har något snyggt att ha på mig.
som vanligt.
(tur att jag inte har en typ cavalli-klänning, skulle känna mig tvungen att skänka den till välgörenhet)
(fast jag skulle verkligen, verkligen vilja ha en sån klänning..)

inatt drömde jag mitt livs sjukaste dröm.
den var så störd att jag aldrig kommer kunna berätta den för någon.

inser att vi måste ha tre stycken toastmasters.
(det är ett så coolt ord, jag vill också vara det!)

ajdå, kom precis på att lovat c att sitta på java hela dagen så att han skulle komma förbi.
see m, vad du gör med mig?! kan inte koncentrera mig på en enda liten grabb.
jag känner mig inte ens särskilt glad över att jag ska börja dejta xr, då är nåt väldigt fel.

hm, hittade en svart klänning med djup rygg-urringning längst inne i garderoben.
interesting.
hittar jag inget annat får jag väl sno mammas kookai (där prislappen fortfarande sitter kvar)
för att hon aldrig orkar använda den.
pussy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback