utbyte av tjänster

vilken konstig dag.
vaknade supertidigt efter att ha blivit skjuten i sömnen.
jag drömde att jag var vaken och hade så ont att jag inte kunde andas.

sen blev jag väckt av nån jävel som ringde vid fem, blev jätteirriterad.
det är bara jag som får ringa och väcka folk vid fem.

precis pratat med m. som har blivit rånad på allting. när han var typ nerdrogad.
creepy. om det hade hänt nåt annat vet jag inte vad jag hade gjort..
v, ta hand om honom åt mig.

ska till y snart tror jag.
det är weird, vi ska till det-området-jag-alltid-undviker.

but I still don't miss you yet

ska ha lilla blommiga klänningen ikväll, och vita gulliga skorna.
eller vita med höga klackar..
vill nog träffa c sen.
känns som om jag behöver lite sällskap.
det var så kul när han ringde, jag kunde inte sluta skratta..
mest för att jag alltid lyckas göra bort mig, men det var kul.
legally blonde är världens sötaste film.
det är så.. feel good. och så känns det som om man kan bli advokat.

spenderade gårdagen med att putsa mässing.
om jag inte fick betalt skulle jag tagit livet av mig för att jag var så oglamourös.


dagens låt: easier to lie - auqalung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback