"vi var värsta pensionärerna.."

e är hemma igen!
fast imorse åkte hon till småland där allt kommer vara en pain in the ass.
hon sa att killen som raggade på världens konstigaste sätt hade läst the game.
så nu måste jag göra det för att förstå.
(och för att kunna undvika killarna som läst den)
verkar vara en helt störd bok.
författaren "tillbringade två år tillsammans med ett antal män vars enda mål är att bli världens bästa förförare, PUA:s (pick-up artists)"
det säger väl allt. men om killar läser den så måste jag nog också göra det.
irriterande.

haha, det här är ju kul..
"TAKEAWAY subst: en raggningsteknik där en man som har kontaktat en kvinna och kommer väl överens med henne går sin väg kanske för en så kort tid som några sekunder eller så länge som ett par timmar för att visa sin brist på beroende och öka hennes dragning till honom."

skönt att vara ledig hela dagen. sov ovanligt gott.
städerskorna är här, så jag vågar inte gå ner och äta frukost. humhum..
ikväll blir det myskväll med 14 liter dipp.
jag älskar myskvällar. jag älskar ordet mys. mysmysmysmys..

dagens låt: bother - stone sour


Kommentarer
Postat av: a

Haha, the game står faktiskt i min bokhylla också... har dock inte läst den än... verkar ju inte funka så jättebra enligt din väns uttalande...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback