vill, vill inte, vill, vill inte, vill, vill inte

jaha, nu är det lördag.
idag hatar jag lördagar.
fördelar med att gå ut:
det är så roligt!
man får ha på sig snygga skor
har abstinens och kommer dö om jag inte får träffa några roliga människor snart
man får bli full
jag har dödsångest för att jag gör projektet
gillar temafester (alla fester)
my ass kan återhämta sig efter att ha somnat 400 gånger det senaste dygnet

nackdelar med att gå ut:
kommer göra av med de hundra kronorna jag har
jag lär ha dödsångest för att jag inte är hemma och gör projektet
slipper tråkiga människor man träffar när man försöker träffa roliga människor
alla som jag pratar med kommer bli livrädda när de ser att jag stressblöder näsblod

jag hatar det här.
ingen får ringa och störa mig, och absolut ingen som vill träffa mig.

dagens låt: right now - korn (jag är arg och det är den argaste låten jag lyssnat på idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback