xerox

jag är så duktig att jag nästan måste dämpa mig lite.
tvingade mig upp halv sju för att gå på första lektionen. som var inställd.
och istället för att gå hem (det vanliga scenariot) väntade vi.
efter en supertråkig dokumentär om aborginer (heter dom så?)
och för att göra saken ännu värre var jag tvungen att ta mig till slussen för att kolla gallerier.
det gick skitdåligt.
varför kan ingenting på söder öppna klockan nio som alla normala stadsdelar?
inte för att jag nånsin skulle öppna före klockan 12 om jag hade ett galleri, men det har jag inte.

by the way, nu väntar en period av djupaste koncentration och självdiciplin.
jag ska verkligen försöka bli lycklig.
för att jag ska bli det måste jag lyckas med något. det där svåra.
(psyk säger att det är ett tankefel. screw you, det är logik)

idag har jag kommit på två saker.
det första: jag är beroende av tv-serier om sjukhus.
det andra: det enda sättet att bli av med choklad är att äta upp allt så snabbt som möjligt.
(just nu har jag ungefär 800 gram att bli av med)
snälla, döda mig...

shit vad många paranteser det blev.

Kommentarer
Postat av: a

jag vet!!! och jag försökte verkligen hålla mina känslor i schack och inte falla dit.. Men mitt känsloliv vägrade uppenbarligen lyssna på min logiska förnuftiga hjärna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback