you don't wear my jeans, you don't know me

jag har ett sjukligt beteende.
eller jag har säkert flera, men jag är besatt av att ha prydligt i itunes.
jag lär vara den minst pedantiska i stockholm,
men jag ägnar oräkneliga timmar åt att göra playlists, betygsätta låtar och byta namn på låtar
(dom får ju inte vara felstavade, och varje ord måste ju börja med stor bokstav för annars är fult.
fult! det är inte jättemånga som kollar in mitt itunes-bibliotek forfucksake)
varning, get a life!

för övrigt har jag dessutom börjat kolla på american idol.
dom allra flesta är så.. jävla fucked up.
och nästan alla gråter. och är inte så snygga.

kurt cobain var i banditstudion igår.
spelade live och det var värsta intervjun och allt.
det var det konstigaste jag varit med om.

image348

jag måste dit för att få slå killen på käften.
ska ringa bandit imorn.

dagens låt: scars (acoustic) - papa roach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback