a man with a plan

jag är pigg.
vill aldrig mer sova.
hela mitt liv har jag haft en mindre sömnbehov än iallafall mamma trott.
har klarat mig hur bra (harkel) som helst utan några åtta timmar per natt.
om jag gissar pretty vilt vad jag har gjort dom här... tusen timmarna istället för att sova,
skulle det nog se ut typ:

pratat i telefon (13 %)
läst (19 %)
lagt patiens (4 %)
smsat (7 %)
bloggat (8 %)
suttit framför nåt töntigt, typ msn (3 %)
kollat på film (10 %)
fyllt i kalendern (5 %)
tecknat (9 %)
legat och varit trött på att inte vara tillräckligt trött (22 %)

skyller på månen.
både jag och mamma sover dåligt när det är fullmåne.
det lär finnas nån vetenskaplig rapport om varför.
men eftersom människan består av typ nästan 100 procent vatten,
och månen drar till sig vatten (eller hur det nu är)
är det väl inte så konstigt att man bli påverkad.
kan nog skylla på m också. av alla som väckt mig har han gjort det flest gånger.
den jäveln.

tur att jag inte ska jobba imorn.
ska ligga hemma och göra så lite som möjligt istället.
sen ska jag bjuda e på en öl för att hon är bäst.
hon vet inte om det än, men det är hon som ska roadtrippa ner oss till roskilde.
som vi ska på. inte bara för att o ska dit. in flames ska ju dit. och the killers.
och katatonia. och loney, dear. och machine head. och muse.
och my chemical romance. och rhcp. och qotsa. och slayer.
fast fuckno att vi bor i tält.

Kommentarer
Postat av: e

slayer kommer inte:P

2007-05-08 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback