all I can say, I shouldn't say

unfuckingbelievable.
det har låtit himla konstigt i mitt öra sen jag blev förkyld,
och nu har jag nånting svåruttalat medicinskt som tydligen är vatten i mellanörat.
wtf?!
jag har inte tid att gå och vänta på att den här skiten ska gå över.
fan vad jag är aggro idag, går omkring och morrar typ.
sover ju ingenting nu för tiden, och mamma har varit superirriterande hela dagen.
orkade inte vara hemma utan drog ner till solviksängen för att sola.
det gick ju jävligt bra.
först ser man att ängen är helt trashad av nån grävskopsmarodör,
sen är det 14 dagis (och alltså typ 800 småbarn) där. barn skriker.
och så drar ju hela brommas pensionärer dit när dom inte åker kollektivt.
jävla.. människor.
sen blev det molnigt efter lite drygt en timme.
jävla.. land.

e är så rolig. hon bara totalimpulsåkte ut till sitt land utan sällskap,
och utan att ha med sig nånting.
så helt olikt henne.
hon har för övrigt den gulligaste bilden jag nånsin sett på hennes mottagningsinbjudan.
aldrig sett en sötare unge.
så störande att jag fick en "trying-to-hard" bild.
but we love her ändå.

längtar hem till o.
hoppas han inte läser det här nu, jag tänkte tvinga med honom och bada ikväll.
ska premiärbada med e nästa helg på hennes land, men man måste ju premiärbada här också.

dagens låt: godfather theme - guns n' roses (jag vill mycket gifta mig med slash..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback