amoureux

jag börjar bli ordentligt trött på min blogg.
ska nog satsa på det där med sexbloggandet istället,
känns rätt motiverande.
ska börja nästa vecka tror jag, när allt lugnat ner sig.
undrar om jag ska vara anonym?
(undrar om nån som känner mig skulle förstå att det var jag om jag var anonym?)

haft några intensiva dygn, har nog inte sovit mer än åtta timmar på ett par dagar.
men, jag behöver inte göra det så mycket,
jobbar på att sluta sova helt. very kyle xy.
kommer hinna med en massa roliga saker under nätterna.
inser att mtv live är grymt! först och främst är det sjukt bra band (hittils),
och så är det ingen reklam!
(det går en kille i östra som faktiskt ser exakt likadan ut som sångaren i fall out boy)

skivan igår var, trevlig.
inte världens drag (och själv hade jag inte råd att bli full.
dessutom var jag tvungen att gå omkring och se deprimerad ut, emo-style.
hade riktigt fina bandage iallafall)
funderar på att vara hårdrockare på skivan på måndag,
ska se om jag kan låna en gitarr av o/lillebror.
o försökte lära mig spela idag. det gick superdåligt,
men jag skyller på att jag har så superdåligt små händer.
har inte tid att leta reda på nån jätteavancerad dräkt,
det är ungefär 14 saker jag måste ha klart innan måndag. fuck. fuck.

dessutom är jag superfattig för tillfället och får inte lön förrän om en vecka.
om jag ens får det.

spenderat dagen i en skönare säng än min (måste skaffa en större! jag får inte plats längre.)
och med att stryka skjortor.
(för den som inte vet det stryker jag dom åt farsgubben och får betalt.
min första riktiga (den som var adresserad till mig alltså) telefonräkning kom idag.
det var inte så jävla kul, och så gick alla hårt ihoparbetade (nåja, ganska) pengar tillbaka till pappa.
hade ett vad-ska-du-göra-med-ditt-liv-samtal med föräldrarna också.
det är alltid lika jävla kul.

nån har totalfucked up my mind.
jag har trott att det är lördag hela dagen, för att nån gick omkring och sa att det var fredag igår.
the bastard,

ett av mina favoritögonblick (nån is clearly making me feel good)
det senaste dygnen var exakt 01:13 igår natt.
kunde se på you-know-who när han fattade.
det betyder sjukt mycket för mig att få trycka till honom.
nu måste jag ringa o för att slippa tänka på det där.

dagens låt: colours - backyard babies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback