bad, bad, bad move

helvete, jag är helt snetänd på det jävla facebook.
jag skaffade det till stor del för att slippa mailen,
men nu får man ju ett jävla mail om precis allt som händer.
sitter och får spänningshuvudvärk för att man har konstiga konversationer med folk man inte känner.

"we spoil music for everyone. shut up you little brat"

är ledig imorn. ska plugga lite, men om det är fint väder ska jag sola.
det är så irriterande att jag och mamma är lediga på fredagar,
hon gillar ju inte när man är hemma och gör absolut ingenting.
vilket är min favoritsysselsättning..
får väl dra ner till nån äng så man får vara ifred. fan vilken bra idé.
ska till o imorn kväll och få mitt ass kicked på tv-spel.
(nånstans hoppas jag att min anti-teknik-ståle ska fortsätta sabotera så jag slipper.
vill inte bli asskicked)
jag har faktiskt en anti-teknik-ståle.
allting som har små microchips/sladdar/avancerade saker i sig slutar fungera när jag är around.
har börjat stråla ut "varningnukommerjagochjagärbadforyou" signaler.

dagens låt: janie's got a gun - aerosmith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback