"be unhealthy!"

blev inte skiva ikväll. lika bra ändå,
(jag menar, ingen vill ju missa never been kissed)
snodde en massa kläder av e, (hon fick av mig också, så det är jämnt)
åt ahlgrens bilar för att fira körkortet. hade inte ätit såna på ett par år. det är gott.
vi firade också att e var mycket sötare än jag när vi var små,
och att jag är känslokall och att e är känslosam.

å har tydligen skiva på torsdag.
vilket betyder att jag måste totaländra mina planer.
jag som hade tänkt ut allt så bra.
verkar som att o får se till att vika sig for the friendship.
har man känt nån i nästan 20 år (våra mammor kände varandra) så har man.

jag tror att jag nu verkligen kommer behöva börja plugga.
är expert på att skjuta upp saker jag inte tycker om.
jag är verkligen bra på det, bättre än dom flesta jag vet.
it kinda sucks.
tur att jag kan sno ett par arbeten av e. så slipper jag jobba.
synd att jag inte läser natur, då hade jag kunnat sno en immunförsvaruppsats av a.
en annan sak som kinda sucks är att nåt ljushuvud i min klass vill ha asien-tema på skivan.

hon vill nämligen klä ut sig till en panda.

vad kan man mer klä ut sig till, en geisha?
och, typ inget mer. typ en asiat.
väldigt kul. jävla estet m-fucker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback