bite me!

jag tycker om att höra av min mamma att jag ska vänta med pluggandet
(för att min lärare är ett as och inte säger vad jag ska skriva en uppsats om.
bara för att hon inte orkade pallra sig till söder en halvtimme min utställning. vilken jävel.)

pluggat nästan hela dagen. det är sjukt, såhär mycket har jag inte gjort under hela gymnasietiden.
skrev en mycket avancerad fototeoriuppsats, (där jag typ skrev allt svårt jag kunde hitta på nätet)

image396

at least I tried. inte jätteseriöst, men ändå.

jag kliar. hela jag kliar.
hela jag är ett myggbett.
var ute och fotade och är nu halvt uppäten.
det finns två saker som jag inte förstår varför de finns.
eller nej, ganska många men nu tänker jag mest på två.
först myggor.
sen fästingar. dom är helt meningslösa.
en fruktansvärd sak som inte skulle finnas om det inte fanns fästingar är fästingvaccin.
sprutor. vassa.. uuuh..
jag kommer få en vilken dag som helst, dom ligger och väntar i kylskåpet.
(sjukt bra sätt för att få mig att inte dricka så mycket mjölk: jag är rädd för att öppna kylskåpsdörren)

how can I stand here with you and not be moved by you?
would you tell me, how could it be any better than this?

imorn har jag studentskiva. med lite tur blir det helt galet.
rock-tema.
kör nog på en blandning av mötley crüe och.. metallica eller nåt.
det är svårt att se rockig ut när man inte har någon läderjacka,
inga nitar, inget superkrulligt hår, inga gula/lila tights utan istället har läppglans.
hah, nu fick jag världens bästa idé! sjukt bra. sjukt bra.

dagens låt: the everlasting - manic street preachers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback