call me, damnit!

jag hatar att bli väckt.
såvida det inte är:
min födelsedag
julafton (det är rätt kul)
nån trevlig person som vill nånting.. roligt
nån som berättar att jag vunnit massa pengar/skor/en årsförbrukning av choklad
är det totalförbjudet att väcka mig.
killar som till exempel snarkar borde.. skjutas.

don't break, don't break my heart
and I won't break your heart shaped glasses..

imorse blev jag väckt fem i sju.
när jag hade planerat att gå upp tre timmar senare.
det värsta är att jag aldrig, aldrig kan somna om.
jag låg alltså och vred mig till resten av familjen gått hemifrån.
det positiva var att jag kunde göra mina special-edition-tomat-ost-oreganomackor.
och läsa tidningen för en gångs skull.
sen gjorde jag klart arkitektplanschen och lämnade in kulturhistorieuppgiften.

duktig, duktig. (var ju på tiden att jag började plugga lite)

sen solade jag. och sen kollade jag på tv och pratade i telefon.

inte duktig, inte duktig.

lördagen var for the record inte världens roligaste kväll.
alltså ungefär som jag väntat mig.
kommer mest ihåg (det var ingen kväll jag vill ödsla minneskapacitet på)
att det bara var folk som var övertrevliga eller otrevliga.
jag hatar otrevliga människor.
(att jag sen var jävligt otrevlig och bitchig berodde ju på att jag lackade på dom otrevliga människorna)
sen var det.. fjortisar där.
ett par stycken. nästan alla, om jag tänker efter.
det var ändå inte så farligt, det är inte ofta man kan känna sig sådär jättemogen.
vet inte vad som hände med inflyttningsfesten, men när y skulle drog jag hem till o.
o är the cutest guy ever.

jag älskar att lilla lillebror är iväg två dagar och paddlar.
jag älskar också att o tar körkort när som helst och kommer köra mig vart jag vill.
(babe, you know I love you)
jag älskar mest av allt att på tisdag om två veckor tar jag fucking studenten!
(det får jag fanimig tjata om hur mycket jag vill!)

dagens låt: last train - lostprophets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback