come to papa

gud vad tråkigt jag har.
det är inte som att man är sådär jättesugen på att gå och lägga sig.
1. det är söndag.
2. det är måndag imorn.
3. jag har inte pluggat foto så nu måste jag slingra mig iväg på provet
4. jag kommer inte gå på matten imorn och ha ångest för det
5. det är tråkigt att sova
6. kan inte sluta kolla på bilden jag tog på e idag. så snygg att ni måste få se den...

image388

som om hon verkligen gillar den där fisken. hahaha..
hon hatar mig säkert för att jag la upp den,
men då ska hon vara glad att jag inte la upp den när hon har en knallgul fleecetröja.
och flytväst under.
hon såg ut som en påskkyckling, det var så gulligt..

på tal om e så kommer hon vara med på tv snart.
vi råkade hamna framför bonde söker fru och insåg att en inte var så himla tokig.
så jag ska skicka in ett brev till "24åriga grisbonden karl-petter".
det här är jag verkligen seriös med. han såg nästan ganska bra ut.
men damn you e, jag har fått femton myggbett.

eftersom jag har så tråkigt kan jag ju lägga upp lite bilder jag ska använda imorn.
uppgift: "detalj med tydlig struktur"

image389

image390

image391

image392

eftersom o är den enda jag har en aning respekt för (än så länge) låter jag honom slippa vara med.
så hans gitarr får vara med istället.
jag tycker att allt som har med gitarrer är ascoolt.
och killar som spelar gitarr är ju det mest tilldragande som finns... mmmm..
(och när nån som spelar gitarr jävligt bra slutar snusa för ens skull blir man ju i stort sett kär)

image393

image394

shit, det är så snyggt..
jag vill också ha en.
I'm so stealing lillebrorsans imorn.

dagens låt: the nobodies - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback