"den heter.. lårångest."

den här dagen har varit typ tre dagar lång.
upp 06.20.
kom försent ändå för att jag är en zombie innan 11 på morgonen.
kör.
jag och y flydde rätt snabbt därifrån.
kulturhistorisk redovisning.
vi skulle låta så flummigt som möjligt,
så vi klappade händerna och lät lite inför klassen.
det kändes inte så väldigt bra..

hade 4 timmar att slå ihjäl,
och lyckades betala förseningsbetalningspåminnelsen.
det är sjukt att man måste betala för att få betala på banken.

hade krokiteckning idag.
eftersom jag trodde att det var mitt livs viktigaste lektion gick jag dit.
det var tre andra från bildgruppen där.
modellen var väldigt naken. tyvärr.
och väldigt.. icke-generad över att hon uppenbarligen äter åtta big mac om dagen.
det gick ändå rätt bra. fick sjukt mycket cred för att jag var där, that's good.
sen fick jag ryck och stannade i skolan till klockan 18.
det har aldrig hänt förut, men så börjar jag bli stressad också.

i detta nu borde jag göra klart min plansch men fuckno att jag orkar.
lite måtta får det vara på ambitiös.. heten.
fortsätter jag såhär kommer jag bli utbränd.

om exakt tre veckor tar jag studenten.

dagens låt: dance dance - fall out boy


Kommentarer
Postat av: a

Om exakt två veckor o två dagar plockar jag ut en jur kand examen! Visst är det skönt att avsluta studier!!! Ambitiösa inte ihjäl dig nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback