"du är b-porrskådis eller?"

jag kan inte sova.
vaknade för en timme sen, helt klarvaken.
det känns som om jag aldrig mer behöver göra det.
(värsta töntiga klichén, men jag tror det beror på att jag inte kan sluta tänka på my new guy)

vet inte om det beror på att det är nåt speciellt den här gången eller om

jag bara är desperat överlycklig över att inte tänka på you-know.

hade verkligen en väldigt konstig dag igår.
tog ledigt (precis som alla andra normala människor) från friskvårdsdagen,
jag är inte typen som gillar föreläsningar från åtta till fem.

lallade i stan istället, för att få tag på sjuksköterskedräkten jag skulle ha igår på skivan.
men m svarade inte i telefon, och den snygga dräkten var vidrigt dyr.
så jag köpte en halvful och hoppades att den skulle vara snygg.
kom hem och såg att den inte var det.
så jag sydde.
slängde hela klänningen som följde med och sydde om allting.
jag var klar en halvtimme innan skivan började. very typiskt mig.

det var bond-tema på middagen jag var på.
alla var skitsnygga. utom jag. alla trodde att jag hade gått fel.
hade relativt kul, och lyckades (tur det) att inte bli überfull på mitt röda.
allting var slightly förvirrat och försenat och my new guy var sen,
och jag med, så s-skivan kändes lite roligare.
(människor i balklänning och kostym brukar ha svårt att släppa loss, men det har inte snorungar)
där var mitt livs längsta kö.
(jag hatar att vänta, mest på andra människor så jag brukar skita i ställen med kö)
sen såg jag min storebror. i kön alltså. min kö.
så jag flydde till skitstället-jag-inte-vill-skriva-att-jag-var-på,
blev förolämpad av vakten (nästan det värsta jag hört nån säga om mig)
så jag försökte bli full på hallonshots och råkade ragga upp en tjej.
(jag trodde hon var med dom andra, så jag hälsade och var sådär övertrevlig jag kan bli ibland.
det värsta var att hon raggade tillbaka efter att jag fattat att vi inte kände henne...)

har bara varit inne och vänt på andra-skitstället-jag-inte-vill-skriva-att-jag-var-på,
det var lite bättre stämning igår.
kände alla som var där, nästan. det kändes så, och alla var utklädda och det är alltid lika kul.
sen att vissa inte tål sprit/skiter i en/är allmänt osköna hela tiden fast man hoppas att dom ska bättra sig,
det är väl sånt man ska vänja sig vid.
så jag tänkte, jag kan också köra på hoesbeforebros.
tur att jag hade my new guy som hälsade på och kunde hjälpa mig med det.
tur att vi ska ses idag. payback. (jag gillar ju honom, men det är ändå payback)

udda människor jag träffade/pratade i telefon med:
f. svängde förbi första skivan och var ovanligt trevlig.
l. var på båda skivorna och var trevlig. (!) relativt.
j. var med tng. inte träffat honom på säkert två år..
m och m, fast jag vet inte varför dom var där.
och s, j, j (som jag hälsade med fel namn på och det var skitkul för han hade sagt nåt om mig innan)
och sen a, som hade träffat m på la c och tyckte det var obehagligt.
det skulle jag också tycka.
det var lite obehagligt att prata med dom (var ju tvungen att ringa och kolla upp det där)
för jag vet inte vad dom sa om mig. ska ringa a sen och kolla. screw you and your trekant, m.

j fyller 18 idag, det var på tiden!
är sjukt glad för hennes skull, nu är hon med.
och idag är det fika nere på sme, fast jag tror inte jag orkar.
ska sitta och kolla scrubs ett tag istället. det är sjukt bra.

usch vilket långt och hemskt tråkigt inlägg. fan.

dagens låt: hear you me - jimmy eat world (har varit med fyra gånger förut men den är så jävla bra.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback