five middlefingers

är inte det bästa som hänt på skitlänge att family guy kommer tillbaka?!
it's fucking amazing vad kul det är! den fjärde, då jävlar.

ska in till stan snart och småshoppa.
vågar absolut inte göra av med alla pengar, men lite..
ett par skor bara.

sen måste jag till fucking skolan.
jag pallar verkligen inte, det är så onödigt.
dessutom känner jag på mig att jag inte riktigt fick g i svenska.
hur kunde jag lyckas med det? jag kan svenska. jag är bra på svenska.
(jag trodde det var en hundrapoängskurs och sket alltså i första hälften.
alltså i femtio poäng, vilket var.. hela kursen. aren't I the cleverest?)

fick en till klänning av mamma.
den sjukt orange. den lyser.
hon verkar ha blivit helt tokig i att köpa saker.
(igår gav hon mig en pall. en pall?!
som först och främst var för liten för att ha till nånting,
och sen såg ut som en trädgårdsmöbel.)

dagens låt: vodevil - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback