förstajävlamaj

jag vaknade precis. för några minuter sen. det är helt galet.
det är första gången på tre år jag sovit längre än 12.
fast så blev det sent igår också.
har tappat rösten, jag låter som en.. rasp.

började på söder igår, där vi lallade omkring och tappade bort varandra.
sen hittade m och m oss för att en vakt dom gick förbi kom ihåg vad jag hette,
och då blev det roligt.
hängde lite på sturecompagniet men drog till neu,
en av stockholms snyggaste klubbar. kändes väldigt new york.
allting var så.. läckert.
alla människor var så.. inne.
musiken var så.. coolt techno.
och jag hade några efterlängtade moments med j som var där,
som var lika snygg som vanligt. typiskt nog.

min nya favoritdrink heter lidingö.
jag skulle kunna dricka den till frukost idag. mmmm...

det enda som störde mig igårkväll var rs som var så jävla otrevlig på telefon,
att jag inte fick träffa den jag ville, opartypeople och att det alltid blir som igår.

tur att jag inte var fullare än jag var, det hade inte varit bra.

jag och m tog sista nattbussen hem, och gick barfota från alvik.
(då var det tur att man var full, det gör inte lika ont i fötterna då)

fick i oss lite wok från sleven, det var det godaste jag nånsin ätit. då. 

nu ska jag ner och slå min lillebror för att han snott min träningsväska.
(inte för att jag ska träna, haha..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback