fucking amazing!

jag älskar att jag missat regnandet idag.
i vanliga fall hinner jag alltid bli nästan torr innan det regnar på mig igen. och igen.
fryser visserligen nästan ihjäl trots allt kaffe.
känner mig så duktig som var i skolan idag.
jag till och med presterade lite.
har fruktansvärt mycket kvar att göra.
inget svårt, men massa.. skitjobbiga grejjer.
ett miniprojekt, en hemtenta, en affisch, göra en t-shirt,
arkitektplansch, religionsarbete om fördomar, ta tusen bilder till fotot,
teoriuppgiften, muntligt prov historia (som om jag kommer göra det)
och tusen skisser i bilden..
och så borde jag börja gå på matten.

e har fått körkort! körkort!
jag blev så glad att jag typ hoppade runt en halvtimme.
ännu en anledning till varför jag ska hoppa skivan på onsdag och gå ut istället.

träffade you-know-who's pappa på tolvan idag.
det var lite sjukt, han satt och bad mig säga åt hans son.
crazy, jag skiter väl i om han sover på dagarna och jobbar på nätterna.
insåg nyss att o har allting som squish och you-know inte har.
good for me.

image380

I have a fire burning desperately but you're controlling me
release me
release me


varför, varför går inte grey's anatomy längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback