hard to say I miss you

en bra dag.
I'm feeling.. happy. which is a pretty big deal for me..
ledig.
hann inte (orkade inte ta mig) till get-muséet,
och fick precis reda på att vi inte behöver gå på den jävla konserten ikväll.
jag ska fira med.. riskakor. det är det onyttigaste vi har hemma.
hatar nyttigheter. nej, jag gillar att vara nyttig..
men när man för en gångs skulle känner för att frossa går det inte.
då måste man pallra sig ner till smelivs och det orkar man inte.
så man sitter och äter morötter och är sur istället. fyfan.

träffade "the second sniff" idag, och den alltid lika jävliga cb.
vet inte hur vi orkar vara så artigt trevliga bara.

vet inte vad som händer med you-know-who.
igår blev allt lite.. strange.
lyckades stå emot och däckade (tror han lackade för han ringde 11 gånger efter det..)
jag ska satsa (någorlunda) stenhårt på det här dejtandet.
är som bekant dålig på att dejta, men nu jävlar.
(jag tror på nåt sätt att det kommer gå bra,
det känns som med c, i somras.
det kändes rätt på en gång och det gick.. rätt bra.
har kommit på varför jag freakade ur,
tror jag inte ville vänja mig vid nåt jag gillade som skulle försvinna sen..)

dagens låt: funky monks - red hot chili peppers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback