I love the bad guy

det här är helt sjukt.
om jag fick gifta mig nu på stört, iklädd mina mjukisbyxor och med galet tovigt hår skulle jag göra det.
in fact, jag vill gifta mig nu på en gång. get here babe!
jag hatar om när folk skriver om sina underbara sambos/pojkvänner/äkta män,
men en gång kan man väl få göra det.
jag har också en underbar.. odefinerbar relation. (jag hatar ordet relation, men fuckthat)
skriver ju i vanliga fall om hur dåligt det går för mig, så be happy for me. det går inte fullt så dåligt.
tror jag börjar bli.. det där ordet jag helst undviker.

började på vaxgubben idag.
kändes bra att komma igång = jag är nervös för att jag ska sluta som en av mina mostrar.
det finns ingen mer misslyckad människa i hela världen. det är så synd om henne.
jag vill inte vara en sån man tycker synd om. (så jag gör min vaxgubbe, hah..)

dagens låt: release me - laura sweden (sjukt bra låt, sjukt coolt efternamn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback