jag (heart) dig.

okej, det här var ju ganska ohett.
allting började bra igår.
förkrök hos s med absinthe, (varför, varför?) årets varmaste kväll i stan.
drog till ace och jag kände mig för en gångs skull rättplacerad.
(hade på mig en stor ful t-shirt och ett par fett coola små vita solglajjor)
mest för att försöka tänka mig in i "jag är så alternativ och unik"-prylen.
det mest störande var den väldigt ickegoda ölen. i plastglas.
när vi insåg att vi inte orkade dricka oss bortdomnat fulla på den äckliga ölen drog vi till sleven.
kycklingwoken där måste vara det absolut godaste som nånsin gjorts. 
den kickar asset ur choklad.

träffade på t, vilket var ungefär det mest otippade som skulle kunna hända.
jag träffade honom senast när han väckte mig för att jag däckat på mitt badrumsgolv.
hah.
träffade j i alvik och åkte taxi hem för att you-know ville prata.
nej, det här var inte nåt skavisesochhånglatillfempåmorgonen,
det kommer aldrig mer hända.
det var ett av dom mest seriösa samtal jag nånsin varit med om.
weird. skönt att slippa tänka på det nu. 
closure.

fakta jag kommit fram till dom senaste dagarna:
gubben med vitt skägg på tolvan är helt störd i huvudet.
jag har verkligen försökt, men jag är verkligen sämst på att plugga.
zoolander är en av världens bästa filmer.
pasta med pesto är den enda mat jag kan laga utan att nånting går helt åt helvete.
man ska nog inte vara inne på typ söderställen (även om det inte låg på söder)
om man inte gillar musiken/människorna/ölen.

älskling o.
words I thought I never speak again.

orka att bara för att det är mors fucking dag så kommer alla brudar (nåja) i släkten hit.
är inte det det larvigaste..
jag har på min min nya überorangea klänning, så jag ser lite grann ut som en apelsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback