"jävla fetto! banta!"

shit, känner mig så jävla sliten idag.
mitt hår ser ut som ett torktumlat luddigt djur,
och jag låter ännu mer som en rasp idag.

image379

den outfiten plus ett par stora elvisglajjor (som jag naturligvis slarvade bort) hade jag igår.
tur att alla andra var ungefär lika fula.
går på starka painkillers igen så jag var rätt lullig i huvudet,
men det var skitkul att träffa massa gamla polare (typ g, haha)
my very first love.
(det oskönaste är att åka tunnelbana på väg till skivor,
alla tror att man verkligen har på sig sånt där. måste göra en "jag-ska-på-skiva"-skylt)
den som känner mig vet att jag aldrig skulle sätta på mig nåt lila i vanliga fall.
usch, hemsk färg.

idag har jag blivit terroriserad av y.
det var skitkul, fast vi har ju en tendens att dra allting lite för långt.
I'm the fatass, and I'm ashamed of it.

måste sitta och plugga, men jag kan inte koncentrera mig.
ska på dejt ikväll. whaaaaahh!
man kan nog räkna det som en dejt tror jag.
ser fram emot skivorna på fredag också, jag kommer ha världens skönaste outfit.
den är väldigt.. jag. (obscen alltså)

har lyssnat igenom min partyrörplaylist idag. den är jättedålig.
britney, the clash, ebba grön och fatboy slim blandat med benny benassi.
inte så jävla hett.

men därför blir
dagens låt: c+c music factory - gonna make you sweat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback