"klassens frånvaro.. c!"

haha, det är helt sjukt.
sitter och kollar igenom bilderna från skivan igår..
dom är helt stört fula! inte alla, men dom allra flesta.
hade förvånandsvärt roligt, trots sämsta lokalen i stockholm.
var utklädd till groupie (vilket jag tyckte var jättekul för att jag typ inte skulle banga på att vara en)
(beroende på band)

nästan hela klassen var där och jag tror alla hade klätt ut sig, till och med lärarna.
var lite dåligt med sångerna, tror alla var lite för upptagna med att bli fulla..
lärarna hade skrivit en sång till oss, det var jättegulligt!
e kom efteråt och då blev det livat. vodka cranberries är bäst.

just take a look. we typ spårade ur lite.

image397
image398
m-l. så klockren.
image399
y och o. så.. snygga.
image400
m lyckas inte riktigt..
image401
hon är så rock!
image402
vi ser så... onormala ut..
image403
hellyeah!
image404
hmm..
image405
(den jäveln knäppte mig på näsan med min egen mössa!)
image406
så jag käppte honom.
image407
såhär såg jag ut mest hela tiden.
image408
och eftersom det var min skiva får jag lägga upp hur många bilder på mig som helst.
image409
vi hade nån form av krig, men titta vad fint det blev!
image412
e snyggast i världen.
image413
och snyggare och snyggare..
image410
g och hans vän..
image411
den här ska nog inte kommenteras alls.

hahaha! världens fulaste kväll! fast jag hade fanimig riktigt jävla kul.
och jag fick vuxenpoäng!
1. jag drack rött vin och tyckte om det.
2. vi drog hem när det var som roligast (tror jag)
3. jag var snäll och generös fast jag egentligen inte ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback