leverflundra

jag känner mig konstig.
är helt förvirrad hela tiden
(när man tror att ketchupflaskan är hallonsaftflaskan är väl nåt lite fel?)
hallonsaft is the shit. jag har nog druckit tio liter det senaste dygnet. tröttnar aldrig.

hade förvånansvärt trevligt igår.
rätt lag vann (like I give a shit) y var med (och allt blev mycket roligare)
och jag blev sådär lagom fnittrigt full.
träffade m, vilket nog är orsaken till att jag är så loco idag.
(och jag slapp legga, jag slapp legga, för vakten känner igen mig, vakten känner igen mig!
det ska läsas typ na-na-na-na-na-na, alltså retsticka-melodin.)
sov hos o sen, och gosh vad jag är glad att killen aldrig snarkar.
(visst att man blir väckt av tenacious d-låtar på morgonen, but that's life. he's my boo.)

har målat precis hela dagen, och är nästan nöjd.
planschen blev ganska exakt som jag tänkt mig. gjorde lite småfel bara.
om en och en halv timme får jag lön! weeiiii!
som måste gå till roskilde. crap.
(sjukt irriterande att jag missar ett jätteskönt jobb imorn bara för att vi har en halv lektion.
istället för att lyssna på föredrag om modernismens blablabla skulle jag få dela ut lätta.
alltså smör.
och få betalt för det.
segern är min, segern är min.. )

(snart tar vi verkligen studenten. vi har sjukt mycket skumpa hemma. that's good. that's good.)

I hate everything absout you, so why do I love you?
you hate everything about me, so why do you love me?

jag älskar min mamma mest när hon kommer hem med små söta klänningar till mig.
har nu tre stycken typ-åtta-år-hoppar-på-en-blomsteräng-klänningar.

nu ska jag börja skriva på mitt fucking kör-arbete.
jag hatar att gå i skolan.
fuck that förresten, jag ska läsa klart senaste larson först.

dagens låt: space mokeys - the dust brothers (fight club soundtrack, så inihelvete cool)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback