practially married

jag kände mig relativt glad när jag vaknade imorse.
vilket är konstigt med tanke på att jag inte sov nåt inatt,
fortfarande är väldigt, väldigt snuvig och har ont i halsen.
skulle inte förvåna mig om jag hade bihåleinflammation och missade min student.
eller, skulle inte missa den. men jag skulle vara så.. nykter.

var till och med i tid till min lektion när jag gick ner till tolvan.
som tydligen inte gick.
nåt dumbass hade haft ner en kabel,
så det var bara att leta upp ersättningsbussen.
som ingen visste var den gick.
(på ersättningsbuss-skylten var det bara en liten pil mot solvik, that's it)
så fick vi vänta i hundra år.
jag kom en halvtimme försent till en helt meningslös lektion och min lärare trodde inte på mig.
tydligen har jag dragit spårvagnenvarheltdödbortförklaringen för många gånger.
på väg hem var jag så grinig att jag slog mitt rekord i antal barn jag slog till med väskan.

vi hoppar skivan ikväll.

är det inget tema går man inte.
sen är det ju kyle xy också. måste se, är en nörd.
la c på lördag istället, eller sturec. behöver vara nånstans classy.
tror att det är bra att vara hemma och bli frisk.
måste få börja träna snart, det här duger inte.

nu blir det 2 and a half men.

är det nån annan som undrat vad pensionärer gör hela dagarna?
jag vet.
dom åker kollektivt.
så mycket som möjligt för att kunna slå barn med käppar om dom sitter på handikapplatserna.
pensionärer älskar det där. det är väl det enda dom kan göra för att få dagarna att gå i och för sig.
fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback