rock my ass.

lilla vännen manson, vad gör du?
kollade videon till första singeln och den är ju helt fel.
här
kan ni se vad han.. jag vet inte ens vad han har gjort, men det är fel.
är sjukt besviken.
han ska inte tycka om kvinnor, han ska inte vara sådär.. kärleksfull.
han ska inte se sådär halvsminkat nästan trevlig ut,
och vem fan vill se that e få en (simulerad) orgasm.
jag kan nog ändå tänka mig att han är bra i sängen.
okej, jag erkänner att jag tycker att det är lite störande att dejtar henne.
hon är ju ffs lika gammal som jag.
så, nu var det erkänt.
men manson, skärp till dig förihelvete.

det här gjorde inte min särskilt mycket gladare.
har typ feber, känner mig helt.. sjuk.

måste ringa nån och avreagera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback