shoewawa.

har visst blivit dåligt med skor på sko-fronten dom senaste månaderna.
det har blivit dåligt med shopping överhuvudtaget.
jag vill gå ut så att jag kan börja jobba så att jag kan få do some heavy shopping.
image383
jag älskar den här! världens sötaste färg! typ... hav.
image384
jag har faktiskt bara två par gula skor.
skulle verkligen behöva ett par till.
image385
dom här vill jag ha till min student. eller kanske inte, men jag vill ha dom ändå.
om jag vågar ska jag beställa dom.
(you know, jag är en skandinavisk fegis som inte vill bli av med alla pengar...)

min lön kommer att vara borta innan jag ens fått den. crap.

e, ring mig ffs. det här duger inte.
hoppar nog skivan tror jag.
känner mig inte så sugen, och då ska man inte dricka.
dessutom har jag inte råd, dessutom måste jag gratta e.

dagens låt: ride - cary brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback