surprise, surprise, surprise.

jag är besviken på rock-sverige.
först ska manson komma, men sen inte.
nu kommer inte slayer till roskilde, och jag missar mötley crüe!
dom är aldrig i sverige och nu har dom lagt sin jävla spelning på min jävla student.
okej, inte jävla student.
skulle följa med på mc som en överraskning från o (very cute)
och även om jag skulle vilja (väldigt, väldigt mycket) hänga med blir det nog konstigt.
det är tillräckligt elakt att alla man känner går ut samma dag som östra.
förutom norra. och kungsholmen. och e. och bromma tror jag..

image386

"we were at this party and hooked up like crazy"

o var världens sötaste, han hade inte vågat äta upp dom röda fishiarna.
(när man köper godis måste man ha med en röd fishy. måste.. )

dagens låt: from yesterday - 30 seconds to mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback