the beginning!

jag älskar lördagar.
jag älskar att just den här lördagen fick jag frukost på sängen av min pojkvän.
(egentligen gillar jag inte ordet pojkvän. hmm.. får bli min.. man istället. min bad guy)
anyway, breakfastinbedkillar kickar alla andra killars ass.
jag älskar också att jag inte fick mitt ass kicked så mycket på playstation 2.
tur man växt upp med crash bandicoot. (härligt ord!)

ska snart ut till tyresö, e behöver lite sällskap.
(ska tvinga henne att bada, muahaha..)
jag har åkt dit ett par miljoner gånger, men jag lyckas alltid åka fel.
man kan ju tycka att jag borde lära mig. men icke.
tyvärr ligger jag i riskzonen, jag gissar att jag kommer bli tvingad att kolla på melodifestivalen.
that kinda sucks big time.
fast ska man kolla med nån kan man lika gärna kolla med e. det blir nog kul..

idag händer två andra viktiga saker.
det är tolvanloppet.
det är audition till idol. y, vi missade det i år
(man måste ju förbereda sig mentalt nån vecka innan, och det har vi ju glömt att göra)
men vi ska rocka nästa år.

dagens låt: mosquito song - queens of the stone age


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback