the first day of the week

jag har alltså precis fått sparken.
för att jag inte var där igår, för att jag inte visste var jag skulle vara,
för att jag inte fick tag på människan som visste var jag skulle varit.
allt är hennes fel.
och nu kanske jag inte får lön för dom tolv jävla timmarna jag jobbat ändå.
jag sa ju det, jag är dålig på att jobba.
fast jag är sjukt glad ändå, det där höll ju på att ta livet av mig.
men jag kommer seriöst ta livet av nån om jag inte får några pengar.

haft en bra dag ändå. hade typ en halv lektion istället för tre,
vi bara diskuterade våra "fördomar inom religion".
det var helt okej, om man bortser från besserwissern i min grupp.
(man har absolut inget att säga till om man ser ut så. som en sjörövare)

tur att jag har små vänner jag kan tröstsupa med.
och o som kan torpeda dom som jävlas med mig. hah.

jag övningskörde igår och min pappa bara skrattade.
så elakt och opeppande. det går inte långsamt.
han sitter och säger hur synd det är om bilen för att jag kör,
men jag fick faktiskt bara motorstopp två gånger.

jag känner mig hemsk. i natt föll jag för grupptrycket
(okej, jag tröttnade på mailinbjudningar)
och skaffade mig en facebook.
tycker hela grejjen är rätt meningslös.
man lägger upp bilder på sig själv när man är aspackad. wei.

nu ska jag kolla på that 70's show och vägra skriva kulturhistorieuppsatsen.
(such a undanflykts-girl)

dagens låt: no quarter - led zeppelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback