the heart

jag har världens bästa breakfastinbedboyfriend.
unfortunately är han något distraherande,
lyckades inte ta mig därifrån förrän nu, alltså tre timmar senare än jag räknat med.
det är nog ändå värt det. får plugga imorn istället.
(och lämna in den största saken lite senare än jag borde..)

var hos f igår med o och ungefär 200 andra killar.
som man typ träffat hundra gånger men aldrig pratat med (eller pratat med på fyllan)
så att man inte kommer ihåg varandra särskilt bra.
killar har en helt annan humor än tjejer.
men det var roligt ändå..

shit, manson är verkligen bra.
så bra att jag ska göra en plansch om honom.
lyssnar på hans nya om och om igen, blir bara bättre och bättre..
håller på att fucka ur på lillebrorsan som slarvat bort affischen som är superviktig för mitt arbete.
(kan ju vara så att jag slarvat bort den, men det vill jag inte tänka på nu)

håller på att få ångest över ikväll.
måste vara med på nån jävla familjemiddag som kommer ta jättelång tid,
sen ut på ekerö och äta tårta hos m och hennes polare,
och sen ska jag in till stan igen för att inflyttningsfesta.
sounds like a plan som kommer gå åt helvete tidsmässigt.

undrar vad i helvete jag ska ha på mig ikväll?
och hur jag ska kunna bli full (för det behöver jag verkligen bli)
och vilka skor jag ska ha.
oh, fuck.

ser fram emot roskilde så sjukt mycket nu.
det enda jag inte riktigt ser fram emot är lerbad och tält.

I wanna live
I wanna love

ska hänga med grabbarna till marbella också, för att få lite riktig semester.
det där med att bo gratis i nån annans lägenhet känns jävligt bra.

dagens låt: this is halloween - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback