the worst hair-day

alla hatar mig idag för att jag är världens grinigaste.
har varit ett ovanligt intensivt dygn.
träffade v, t och d hemma hos o, vilket kändes rätt galet.
familj och jag brukar gå ihop, men barn och jag..
hanterade det ovanligt bra iallafall. t är ovanligt cute.

men jag håller på att tänka positivt (en snart övergående period)
så jag fokuserar på två saker:
det lustiga i att min lillebror råkade få skrivaren att vilja skriva ut jättemånga papper.
80. gånger 7 stycken.
så jag, det tekniska snillet fick rycka in. och gjorde allt värre.

en helt annan grej, en underbar grej,
är att köper man lars wallins bröllopsskor på nk nu får man tusen spänn i rabatt.
lars wallin! (visst att det var förra säsongens skor, men ändå! wallin!)

om man tittar ner mellan tangenterna på mitt tangentbord ser man:
jättemycket brödsmulor
ett långt tunt resårsnöre
intorkad mjölk
katthår
extremt mycket mini-blomblad från träden utanför mitt fönster
salt (alternativt socker)
ketchupfläckar
puder

jag försökte dammsuga bort allting, men det gick inte så bra.

inser att eftersom jag glömde låna en historiebok igår, kan jag bara plugga till provet på tisdag
(eftersom jag desperat försökt undvika det muntligta provet jag skulle haft i mars)
på måndag och då är det min studentskiva så jag kan inte plugga alls.
vilket betyder att jag nog får nöja mig med ett ig. well, that's fine.
idag måste jag istället skriva klart en teoriuppgift till fotokursen, ta ungefär 100 bilder,
göra typ en miljon bilduppgifter och skriva om hela mitt projektarbete.

måste tänka positivt. måste tänka positivt.

dagens låt: morningstar - afi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback