they said that hell's not hot

okej, jag behöver sova lite mer.
försov mig till psyk imorse, vaknade en kvart innan jag skulle vara där.
very lyckat.
drog en vit lögn och pallrade mig in till stan istället.
hittade ungefär 200 saker jag skulle vilja ha,
speciellt inne i min absoluta favoritaffär (om man ska köpa skor iallafall. vilket man ska.)
ysl gör helt underbara skor.
och louboutin också. inte lika dyrt som jag kommer ihåg det
(o nu förväntar jag mig ett par chloéskor av dig darling)
jag måste giftamigochfåallapengarsnart så att jag kan få shoppa skor hela dagarna.
är lite besviken på väskutbudet dock, hittade bara typ tre jag gillade.
alla marc by.
naturligtvis.

jag och s åkte till söder och jag hittar verkligen inte där.
skulle tappa bort mig så jävla ordentligt om jag var själv.


det här är världens bästa grej just nu.
precis som man vill ha det!

http://www.howitshouldhaveended.com/movie%20list.html


mansons nya platta är grym.

tror att rätt många skulle ändra uppfattning om honom efter den här,

den är så melodisk. och romantisk. tycker att han skriver bättre nu. 
den saknar lite coola punchlines bara, lite mer.. ka-boom ka-boom.
but we love you anyway..

Your lips look like they were made
For something else but
They just suck my breath


dagens låt: just a car crash away - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback