tu me manques

foto.
seriöst, jag orkar inte.
k och mer än hälften är borta, så kul är det inte direkt.
varför måste lärare upprepa allting?
han har redan pratat om slutprojektet, och om teoriuppgiften,
och om photoshop, och om att jag är dum som aldrig lämnar in bilder.
apa.
dessutom är jag ju klar nu
(för att han vägrar kolla på mina bilder jag har med mig för en gångs skull,
så nu kan jag lika gärna dra. (för att tvingas sitta och vänta två timmar på nästa lektion..)
it's a beautiful lie, it's a perfect deny.

jag vill hem. till o. till hans säng och till hans frys som alltid är fylld med sorbet.
kan man bli beroende av nån annan? alltså få verklig abstinens?
sov ingenting inatt, och vaknade klockan fem.
drömde konstiga saker och vaknade en gång i timmen och hamnade i samma dröm hela tiden.. weird.

måste ringa jobbet idag. måste jobba imorn.
sen ska jag aldrig mer jobba.
(skit, kom på att jag glömde skicka in nya ansökningar. crap)
skit, kom på att jag måste ringa andra jobbet för att se om jag får det.
hatar sånt.

min vaxgubbe tar livet av mig.
han ger mig dåligt samvete för att jag inte gjort klart honom.
han är elak.
det ska egentligen vara en väldigt spänstig glad gubbe som hjular,
nu får han bli ett fatass som ska hjula men som ramlar istället. muahaha.

dagens låt: heart shaped glasses (when the heart guides the hand) - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback